GY.I.K.

1. Mi az "Sz x M"?

“Sz x M” a matrica méreteit jelöli: Szélesség x Magasság. Ezek a legszélesebb és legmagasabb pontokat mutatják.

 

2. Mit jelentenek a számok a zárójelben az áraknál?

A matricák ára a mérettől függően változik. Ha nagyobb méretet választasz, a zárójelben feltüntetett összeggel nő az alapár. Amint kiválasztod a kívánt méretet, az oldal automatikusan frissíti az árat.

 

3. Felhelyezhető a matrica fűrészporos tapétára?

Nem javasoljuk, különösen vékony vonalú matricák esetén. De ne aggódj, eddig mindenki sikeresen megoldotta ezt a kihívást!

 

4. Felhelyezhető a matrica mésszel festett falra?

Sajnos, mésszel vagy mész alapú festékkel kezelt falakra nem ajánljuk a matricák felhelyezését, mivel nem tapadnak megfelelően.

 

5. Milyen mértékegységben vannak számolva a méretek?

Minden méret centiméterben van megadva.

 

6. Milyen adatok szükségesek az egyedi matricák készítéséhez?

Csak a méretre és egy fotóra vagy leírásra van szükségünk az elképzelésedről.

 

7. Mikor fogja kihozni a futár?

A futár általában 9 és 17 óra között érkezik. Fontos, hogy olyan címet adj meg, ahol ebben az időszakban át tudja venni valaki a csomagot.

 

8. Átveheti más is a csomagot?

Természetesen! Bárki átveheti a csomagot, akit erre felhatalmazol.

 

9. Lehet változtatni a rendelésen miután ezt véglegesítettük?

Miután munkatársainkkal telefonon egyeztettél, már nem tudunk változtatni a sem a termék méretén, sem a színén, csak a szállítási/számlázási adatokon.

 

10. Mi történik ha a matrica vagy a transzfer fólia leszedi a festéket?

Ha tapétára, vagy rossz minőségű festésre helyezed fel a matricát, webáruházunk nem vállal felelősséget a károkért. 

A matrica/transzfer fólia, csak azt a falat szedi le aminek alapozása nem megfelelően lett kivitelezve, vagy nedves és elengedte a festék a fal felületét.

 

11. Mi történik ha nem jött visszaigazoló e-mail a rendelés után?

Feltétlenül vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal a 0652 212 083 számon. Amennyiben nem kaptál visszaigazoló levelet, azt jelenti, hogy hozzánk se érkezett be a rendelés.

 

12. Mennyi ideig lehet tárolni a matricákat?

A legjobb, ha kézbesítés után rögtön felragasztod. 14 napig tárolhatod a falmatricát, utána nem vállalunk felelősséget annak minőségével kapcsolatban! Ennyi idő után már előfordulhat, hogy a fólia alatti ragasztó réteg veszít tartósságából, így felragasztásnál problémák adódhatnak. 

 

13. Hányszor lehet felhasználni egy matricát?

A matricák egyszeri felhasználásra készültek. Ha egyszer eltávolítod, már nem lehet újra felragasztani.

 

14. Mit NE csináljunk a matricával felragasztás előtt?

Miután megkaptad a csomagot, kérlek a transzfer fóliát csak akkor távolítsd el a matricáról, ha a felragasztás előtt állsz. 

Ha a transzfer fóliát többször eltávolítod, majd visszaragasztod a hordozó felületre, előfordulhat, hogy felragasztáskor már nem fog ráragadni a matrica. 

Kérlek, semmiképp se használj nedves eszközöket a felragasztás során. (pl. nedves konyharuha, törölköző stb.)

 

15. Egyedül is fel tudom ragasztani a matricát?

Mérettől függ. Ha a matrica meghaladja a 150 cm-t, jobb ha kérsz egy kis segítséget.

 

16. Mit tegyek ha nem világít a foszfor matricám?

A foszfor matrica nem tölti be az éjjeli lámpa szerepét, csakis dekoráció.

Ha megkaptad a csomagot, a matricát tedd ki a fényre, hogy feltöltődjön. Csakis ezután helyezd fel a falra. 

Ha a matrica már a falon van, a feltöltődéshez elég lesz neki a nappali fény vagy a lámpa, hogy világítson egész éjszaka. 

A foszfor matrica nappali fénynél fehér. 

 

17. Optikai illúziók.

Ha például zöld falra szürke matricát szeretnél, optikai csalódás léphet fel, és a matrica lilának tűnhet.

 

18. Hány %-os ÁFÁ-val van kiállítva a számla?

A számláink 27%-os ÁFÁ-t tartalmaznak.

 

19. Mit tegyek ha hibás matricát kapok?

Ha a matrica hibás (például szakadt betű vagy hiányzó részlet), kérlek, 14 napon belül vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosolhassuk a problémát.

 

20. Mit tegyek ha nem működik az óra?

Az órákra 1 év garanciát vállalunk. Ha 14 napon belül meghibásodik, díjmentesen kicseréljük. Fontos, hogy megőrizd az óra eredeti csomagolását a csere vagy javítás érdekében.

 

 

 

 

 

 

 

KaticaMatrica.hu

Az árak 27%-os ÁFÁ-t tartalmaznak.
S.C. Four Decor International S.R.L.
Adószám: RO30523710
Cégjegyzékszám: J05/1296/2012
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-81965/2014
Szerepelünk a ShopManian - Online Vásárlás

Kapcsolat

0652/ 212083 (vezetékes)
info@katicamatrica.hu
egyedi@katicamatrica.hu

Facebook