GY.I.K.

1. Mi az "Sz x M"?

Szélesség x Magasság, azaz a matrica átmérői a legszélesebb és legmagasabb pontokon.

 

2. Mit jelentenek a számok a zárójelben az áraknál?

Mivel a matricák ára a méretek alapján változik, ezért egy nagyobb méret kiválasztása esetén egy plusz összeget kell fizetni. Miután kiválasztottuk a nekünk megfelelő méretet, az oldal automatikusan hozzáadja a zárójelben feltűntetett összeget az alapárhoz.

 

3. Felhelyezhető a matrica fűrészporos tapétára?

Olyan matricák esetén, amelyek túl vékony vonalakból állnak nem ajánljuk. Viszont eddig még mindenki megbírkózott a feladattal. :)

 

4. Felhelyezhető a matrica mésszel festett falra?

Mésszel, a vagy mész alapú festékkel mázolt falra nem javasoljuk, mivel nem tud rendesen rátapadni.

 

5. Milyen mértékegységben vannak számolva a méretek?

Centiben.

 

6. Milyen adatok szükségesek az egyedi matricák készítéséhez?

Méret és egy fotó, vagy leírás az elképzelésről.

 

7. Mikor fogja kihozni a futár?

9 és 17 óra között! Fontos, hogy olyan címet adj meg, ahol ezekben az órákban át tudja venni valaki a csomagot.

 

8. Átveheti más is a csomagot?

Bárki átveheti a csomagot, akit felhatalmazol rá.

 

9. Lehet változtatni a rendelésen miután ezt véglegesítettük?

Miután munkatársainkkal telefonon egyeztettél, már nem tudunk változtatni sem a termék méretén, sem a színén, csak a szállítási/számlázási adatokon.

 

10. Mi történik ha a matrica vagy a transzfer fólia leszedi a festéket?

Ha tapétára, vagy rossz minőségű festésre helyezed fel a matricát, webáruházunk nem vállal felelősséget a károkért. 

A matrica/transzfer fólia, csak azt a falat szedi le aminek alapozása nem megfelelően lett kivitelezve, vagy nedves és elengedte a festék a fal felületét.

 

11. Mi történik ha nem jött visszaigazoló e-mail a rendelés után?

Feltétlenül vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal a 0652 212 083 számon. Amennyiben nem kaptál visszaigazoló levelet, azt jelenti, hogy hozzánk se érkezett be a rendelés.

 

12. Mennyi ideig lehet tárolni a matricákat?

A legjobb, ha kézbesítés után rögtön felragasztod. 14 napig tárolhatod a falmatricát, utána nem vállalunk felelősséget annak minőségével kapcsolatban! Ennyi idő után már előfordulhat, hogy a fólia alatti ragasztó réteg veszít tartósságából, így felragasztásnál problémák adódhatnak. 

 

13. Hányszor lehet felhasználni egy matricát?

Egyszer. Ha a felragasztott matricát eltávolítottad a felületről, már nem lehet máshová ragasztani. 

 

14. Mit NE csináljunk a matricával felragasztás előtt?

Miután megkaptad a csomagot, kérlek a transzfer fóliát csak akkor távolítsd el a matricáról, ha a felragasztás előtt állsz. 

Ha a transzfer fóliát többször eltávolítod, majd visszaragasztod a hordozó felületre, előfordulhat, hogy felragasztáskor már nem fog ráragadni a matrica. 

Kérlek, semmiképp se használj nedves eszközöket a felragasztás során. (pl. nedves konyharuha, törölköző stb.)

 

15. Egyedül is fel tudom ragasztani a matricát?

Mérettől függ. Ha a matrica meghaladja a 150 cm-t, jobb ha kérsz egy kis segítséget.

 

16. Mit tegyek ha nem világít a foszfor matricám?

A foszfor matrica nem tölti be az éjjeli lámpa szerepét, csakis dekoráció.

Ha megkaptad a csomagot, a matricát tedd ki a fényre, hogy feltöltődjön. Csakis ezután helyezd fel a falra. 

Ha a matrica már a falon van, a feltöltődéshez elég lesz neki a nappali fény vagy a lámpa, hogy világítson egész éjszaka. 

A foszfor matrica nappali fénynél fehér. 

 

17. Optikai illúziók.

Ha Zöld a falad és Szürke matricát szeretnél ráragasztani, légy óvatos, mert optikai csalódást hoz létre. A matrica színét Lilának fogod látni. 

 

18. Mit tegyek ha hibás matricát kapok?

Amennyiben a matrica hibákat tartalmaz (szakadt betű, hiányzó részlet). mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosoljuk a problémát. FONTOS, hogy ezt vásárlástól számított 14. napon belül megtedd!

 

19. Mit tegyek ha nem működik az óra?

Az órákra 1 év garanciát vállalunk. Ha vásárlástól számított 14. napon belül az óra meghibásodik, díjmentesen kicseréljük neked. 

FONTOS megtartanod az óra eredeti csomagolását, mivel csak így tudjuk neked megjavíttatni vagy kicserélni egy újra. 

 

 

 

 

 

 

 

Katicamatrica.hu

Az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák.

Cégadatok:
S.C. Four Decor International S.R.L.
Adószám: RO30523710
Cégjegyzékszám: J05/1296/2012
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-81965/2014
Szerepelünk a ShopManian - Online Vásárlás

Kapcsolat

0652/ 212083 (vezetékes)
info@katicamatrica.hu
egyedi@katicamatrica.hu

Facebook